Uludağ'ın güney yamaçlarındaki Kocayayla, sıcak havalarda tercih ediliyor

• geçen ay
Bursa'nın Keles ilçesindeki Kocayayla, Uludağ'ın güney yamacında bulunan bir yayla olarak sıcak havalarda vatandaşlara serin bir kaçış noktası sunuyor. Kocayayla'ya gelen misafirler, konaklama imkanları ve tarihi atmosferiyle unutulmaz deneyimler yaşıyorlar. Ayrıca bölgedeki diğer turistik yerleri de gezebilme imkanı bulunuyor.
Uludağ'ın güney yamaçlarındaki yayla misafilerine unutulmaz deneyimler yaşatıyor
Vatandaşlar sıcak havalarda burayı tercih ediyor
BURSA - Sıcak havalardan bunalan vatandaşlar, serinlemek için Bursa'nın Keles ilçesindeki Kocayayla'yı tercih etti.
Keles'e 5 kilometre olan Kocayayla, Uludağ'ın güney yamacında bin 100 metre rakımda yer alıyor. Sıcak havaların etkisinin her geçen gün artmasıyla serinlemek isteyenler Kocayayla'nın yolunu tutuyor. Kocayayla'ya gelenler konaklamak için Keles Kocayayla Turizm Tesisini tercih ediyor. Bu tesiste konaklamak isteyen misafirler bungalov evlerde, çadırlarda, karavanlarda kalabiliyorlar.

hbrlr1.com/cbytylbckckckl

Category

🗞
News
Transcript
01:28Koca Yayla tarihiyle, doğasıyla, manzarasıyla, serinliğiyle inanılmaz güzel bir tabiat harikası bir bölge.
01:38Biliyorsunuz Uludağ bölgesi veya bu bölgelerde 21 günde insanın kanının temizlendiği bir oksijene sahip bir bölge.
01:48Biz her sene bu bölgeye birkaç kere Bungalovlar'da konaklamaya geliyoruz.
01:53Yiyeceklerimizi, içeceklerimizi getiriyorduk.
01:55Fakat bu sene gördük ki buraya bir restoran açılmış.
01:59Bu restoranda kahvaltısıyla, akşam yemeğiyle, öğlen yemeğiyle, aktivitelerle çocuklarımız için ve bizler için yapılacak ATV türünde, bilgisayar türünde aktivitelerle inanılmaz güzel bir tesis açılmış.
02:12Bursa'da 32-33 derecelik sıcaklık varken, farkındaysanız burada hava kapalı, serin ve yağmur yağıyor.
02:19Böyle bir doğa harikasına tüm bursalları ve dostlarımızı, arkadaşlarımızı getirmek için reklamını yapıyoruz, tanıtımını yapıyoruz.
02:28İnşallah herkes burada bizim yaptığımız huzurlu tatili yaparlar.
02:34Zaman zaman buradaki Bungalov evlere geliyoruz.
02:37Çok keyifli, çok serin ve burada hafta sonları şenlikler yapılıyor.
02:43Şenliklere katılmak da ayrı bir keyif.
02:47Buranın doğası ve serinliği o kadar güzel ki, açıkçası çok severek geliyoruz.
02:55Tesisler de çok donanımlı zaten. İçerisinde her türlü ihtiyaçlar mevcut.
03:00Serin diyemiyorum, soğuk zaten.
03:04Bayağı bir soğuk.
03:06Akşamları falan ceketle oturuyoruz.
03:09Kuş cıvıltıları, atlar var.
03:13Çok keyifli, çok güzel geçiyor.
03:15Teşekkür ediyorum Keles Belediyesi'ne.
03:19Buraya Kütahya'dan geldik.
03:22İlk defa geliyorum.
03:25Tesis son derece güzel.
03:27Bungalov evler son derece iyi bir şekilde tasarlanmış.
03:33Burada kalmaktan çok memnun oldum.
03:36Bundan sonraki süreçlerde de tatil planımızın içerisinde yer alacak.
03:41Hava olarak insanı sıkmayan, oksijeni bol bir ortam.
03:46Çam ormanları, ormanın içerisinde de zaman zaman gezmeye gidiyoruz.
03:51Bizim açımızdan son derece güzel, iyi bir tatil olmuş oldu.
04:11Kuş cıvıltıları.
04:41Çeviri ve Altyazı M.K.