والدي شاف الحلقة ومش مقتنع برد الشيخ أحمد المالكي ورافض يدخل بيتي.. والشيخ أحمد يرد "موقفه غريب"

  • last month
والدي شاف الحلقة ومش مقتنع برد الشيخ أحمد المالكي ورافض يدخل بيتي.. والشيخ أحمد المالكي يرد "موقفه غريب"
#بيت_دعاء
اشترك في القناة الرسمية #TeNTV ليصلك كل جديد http://bit.ly/TeNTV
تابعوا قناة Ten TV على مواقع التواصل الاجتماعي:
Twitter: https://goo.gl/w6aF3o
tik tok: https://shorturl.at/LH8Pc
Facebook : https://goo.gl/HwSu9L
Youtube: https://goo.gl/XCWepB
Instagram: https://goo.gl/hN7c7N

Category

📺
TV
Transcript
00:00ألو حنان؟
00:02أيوة أنا معاك
00:03أيوة حبيبتي تفضلي
00:04أهلا حبيبتك عم معي
00:05أهلا يا حبيبة قلبي تفضلي
00:07أنا اتصلت من حضركم من مدينة أسعادية كان عندي مشكلة مع والدي
00:11اللي هو مش بيجيلي عشان حصل مشكلة يوم الفرح لو تتذكريني
00:15اللي هو جوز أختي جوزي اتخانق مع والدي ساعدنا
00:20ما بديش يطلعها فوق
00:22دلوقت أنا والدي شاف الرد بتاع الشيخ
00:26بس هو برضو مقتنعش ومصمم برضو لرجل يجلي أتذلل
00:30أنا كده أعمل يعني وهل كده فيه زنب على والدي؟
00:34إنه هو مش بيجيلي
00:36أنا فاكر حنان صح؟
00:42ولا إسمها إيه؟
00:43أنا فاكر مكالمتك يا حنان
00:50أنا فاكر مكالمة بتاعتك كويس جدا
00:53وأنا فاكر الجواب اللي أنا قلته
00:55وقلت برضو عشان نفكر السادة المشاهدين
00:58إنه الوالد لما جيت فللت البناء
01:02وجز أخت زوجك تقريبا
01:06هو اللي وقف على الباب ومرضيش يدخل والدك
01:09اللي هو يوم الدخلة
01:11وبالتالي والدك زاعل وما إلى ذلك
01:13والناس كلها حاولت تصالح والدك وحمايتك
01:16وكله حاول يصالح والدك وهو رافض
01:18وبيقول هو ده اللي يجيه يعتذر
01:21وأنا قلت كده لو هو ما جيه يعتذر
01:23فأنت ما ينفعش اللي أنت تقطع بنتك
01:25يعني ما ينفعش بأي حال من الأحوال أخي الكريم
01:28اللي أنت في النهاية دي ضناك
01:30ما تقللهاش ما تخليهاش أن هي تحسسها
01:33أن هي قليلة جدا عند الطرف الأخر
01:36لإن التاني هو ما يهموش أصلا تيجي تصالح
01:39هيعتزم ويقولك أنا مش هعتزلك
01:41ويعمل اللي تعمله
01:43وفي النهاية مش هيهمه برضو ولا يبالي
01:46سواء أنت تقطع بنتك ويقولك بنتك
01:48أنت بتقطعها أنا مالي
01:49يعني التاني ما عندهوش مبالاة
01:51فأنا ما ينفعش اللي أنا أقطع بنتي
01:53ما ينفعش أخلي بنتي دي ما بروح لهاش بيتها
01:55عشان مين عشان طرف غريب
01:57ده غريب على فكرة
01:59اللي هو جوز أخت جزها
02:02ده بالنسبة لكوا غريب بنته
02:04لكن في النهاية لو الكلام ده جوز بنتك
02:07هو اللي عمل الكلام ده
02:08يبقى من حقك اللي أنت تاخد الموقف ده
02:10لأن ده مش بيته في الأخير
02:11أيوة
02:12لكن في النهاية ده بيت بنتك
02:14ما ينفعش عزز بنتك
02:16أنا ما زلت عند الرأي بتاعي
02:17أنت بقى مش عاوز مش واخد بالرأي ده
02:20مش عاوز تقتنع
02:21أنت وشأنك
02:22لكن أنا بقولك بعد إذنك دي بنتك
02:25عززها
02:26خلي عندها كرامة
02:27لكن لما يجي الطرف التاني ده
02:29أقول لهم كده
02:30اشترط عليهم
02:31طول ما أنا موجود عند بنتي
02:33الطرف ده ما يدخلش
02:34آه من حقك
02:36يدخل على أقل يعتزل لي
02:38يبقى أنت تبدأ تاخد موقف
02:40والله قابلك وبيكلمك
02:43ومش عاوز تكلمه يا عم تكلموش
02:45هو خلاص أنت واخد موقف
02:47ده حاجة ترجع لك برضه
02:49لكن في النهاية جزء بنتك اعتذر
02:51حمتها قالت لك معلش
02:53وإحنا غلطانين وبتاع مش عارف إيه
02:55وإيه بنتك بتترجعك
02:57تتوسلوا إليك
02:58تستغيثوا بك
02:59وإنت رافض ده
03:00فأنا مش عارف إيه سبب الرفض
03:02إحنا قلنا لو حمتها ماشي
03:04بتقول والله يا ستي تعتزل
03:06آه ماشي
03:07طب لو جزة ماشي
03:08لكن هم اعتذروا لك
03:13فما تصدرش
03:14ما تروحش بيته
03:15يعني ما تروحش بيته
03:16ده حقك
03:17لكن ده بيب بنتك
03:18ليه مقاطع بيب بنتك
03:20ليه مش مقاطع بيب
03:21ليه مقاطع بيب بنتك
03:22ليه مش عاوز تروح لها
03:24فده موقف غريب
03:26أنا محتاج تفسير
03:28من حضرتك لو عندك
03:30وياريت لو انت تقدر تتصل وتدخل
03:32المدخلة يبقى
03:33جزاك الله خيرا
03:34لكن في النهاية
03:35عزز من بنتك
03:36ارفع دايما كرامتها
03:38حسسة لنا أبوكي
03:41حتى لو كان جزاها طيب
03:42وبني ناس وكريم
03:44وإلى آخر
03:45بس

Recommended