• 2 days ago
جريمة نص الليل .. قصة مقـ تل "ميكانيكي ناهيا" على يد جامع بيكيا وأسـ رته: الإعـ دام مش هيشفي غليلي



المزيد من التفاصيل والفيديوهات اشترك في قناتنا علي اليوتيوب وتابعونا على الصفحات الرسميه مواقع التواصل الاجتماعي ↓↓↓↓
الصفحة الرسمية لمصراوي - أول وأكبر بوابة مصرية


تابعوا مصراوي على:
Official website : https://www.masrawy.com
Official Facebook Page : https://www.facebook.com/Masrawy
Official Twitter: https://twitter.com/masrawy

#مصراوي
#ناهيا
#جامع_بيكيا
#جريمة
#shorts
#trending
#saudiarabia
#Kuwait

Copyright © All Rights Reserved -Masrawy

Category

🗞
News
Transcript
00:00السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
00:02شهيد مصروض في كل مكان
00:04معكم ورحمة الصحة
00:06في موقع مصروض
00:08نحن النهردة
00:10نقدم لحضرتكم من منطقة الناهية
00:12ومن منزل
00:14محمود
00:16اللي تقتل على جهة الجامع
00:18احنا معنا وابتتو
00:20لحن تحكينا التحصيل
00:22في الحفل ابني كان راح شغله عاجي
00:24ما فيش حاجة
00:26فالتالي يوم جالي الخبر
00:28هو ابنك شغالية الأول حقا؟
00:30ابني شغال ميكانيكي
00:31شغال هنا يعني
00:32آه شغال هنا
00:33طبعا
00:34لما سلم جه جالي الخبر ان كنت هنا عندي عمته
00:38كان يوم وين كنت؟
00:39كان يوم الحد الصبح
00:41طبعا
00:42قال نزلت عمته ندى واحد من الزابط دي
00:46قال إيه أنا عايزين عبد الرحمن
00:48فكانوا فكرين عبد الرحمن ابن عمته
00:50آه
00:51فطبعا عمته نزلت
00:52شوف في إيه
00:54فنزلت
00:55قال لا عبد الرحمن ابنك موجود
00:57قال القى ايه
00:58قال يكله ايه ابني موجود
01:00قال انت بتأكد
01:01قال يكله حظا ابني لسه نزل
01:03قالنت بتأكد
01:04قال يكله اه فيه حاجة
01:05قال لا لا geweبقى ايه حاجة تانية
01:07طب احنا في فيصورة عايزين نعرف
01:10ابن اهل من
01:11قالوا من
01:12قال انت وطب واريني في صوره كده
01:13شوف في الصوره
01:15قالت لهووو
01:20طبعا
01:21اه
01:22اول ما شافيتوا وصرخ Bite
01:24من الوقت ده أنا كنت هنا فوق طبعاً أنا نفكر الشر بلهوة
01:28لما سمعت السواق ونزلت قالولي ده ابتك مات
01:31معرفش نزلت ازاي من على السلم جاري
01:34كافيت والشارع وعطلتهم يابو
01:37قالولي دي حادثة عربية
01:39يعني انت في اعتقادي الاول كانت حادثة عربية
01:42هي اساسة لما جوم قالولي مات في حادثة عربية
01:47مات في حادثة عربية طبعاً ابوه ما كانش هنا ساعد
01:50بس ده اللي حصل ده الواقع اللي جات
01:53هو ابنك بيشتغل من انت في المجال الميكانيكا ده
01:56وهل فعل ليه خلافات مع المتهم ولا لا؟
01:58لا ولا يعرف
02:00يعني الحادثة
02:01كان ابني اساساً ميكانيكا
02:04وكان معاه واحد شاهد كامل صاحبه
02:06والشاهد ده مساكوه وقال كل حاجة في النياب
02:09ده بين بصة اللي ظهرت بالضبط بينه وبين جامع الكل
02:13ماعرفش والله انا لكل اللي اعرفه انهم متخنقوا مع بعض
02:16انا متعرفش حاجة تفيني عنها
02:18انها دي حادثة عربية
02:20كنتش اعرف
02:22يعني حاضرك العرفتي بعد تانى يوم
02:26انا عرفت ان ابنى تأتل يوم الدفنة
02:30ما كانش كانكلم خب علي
02:33ابو ماللي يعرف تانى يوم
02:34تانى يوم لما راح النياب
02:36برضو كان باب udah ورا عندني حادثة عربية
02:40انا معرفتش على يوم الدفنة
02:42لما عرفت فى شار calls
02:43دي جريمة كرك
02:46في الشار يوم ده
02:48مين اللي قالك ان دي جريمة جات
02:50هم قالون نهلك
02:52ابو عبد قال الحقيقة ان هو ميت مقتوب
02:54انا ناك عند المخزلة
02:56ومو بيبطل
02:58في المشرح حقا الزن
03:00ما ادرسش بنفسي انا بعمل
03:02بس ما ادرسش بنفسي انا بعمل
03:08انت بتنظر باي طيب
03:10بالقصص
03:12الله يبارك لك بالقصص
03:14يعني طف نرقب بقوم
03:16انا لو شفته صدقني
03:18انا اللي هاخدش بسيط
03:20مش هخلي اضر الابو ولا اضر ايه
03:22انا نفسي كده بسكينه وكده هقطعله
03:24خطري
03:26عشان خشري الام وقلبي ام
03:28تطلبي بالقصص
03:30الله يبارك
03:32انا عايزة قصاص قصاص
03:34انا عايزة فلوس
03:36وانا عايزة تعويض
03:38مفيش حاجة تعودني عن دفع من دفع
03:40ان هو هو كان
03:42جيبه صدقت ان هو رجالي
03:44انا عايزة عايزة مع ابوه
03:46هو ابن ابنك كان مختفي من زمان
03:48لا لما هو صغير
03:50كانت
03:522014
03:54مشي طبعا تخلي مع لصة بتاعه
03:56واخد بعضه ومش
03:58بتخلي مع لصة بتاعه
04:00جا بتقول عمله
04:02مش عارف ايه في العربية
04:04لصة بتاعه ضربه
04:06خاف واخد بعضه ومش
04:08مردش يقول لابو
04:10اخد بعضه ومش راح زي ما احضرتك قالك
04:12سنة ونص
04:14اه قعد سنة ونص وانا ما عارف شو احنا دايخين
04:16يعني السنة ونص دي
04:18خرب بيتنا
04:20السيوخ
04:22واسام وكل حتى
04:24كل حاجة في الاسام عاملين مع حد
04:26معنا فيش حتى بعد سنة ونص
04:28من ساعة هو رجع
04:30انا انا
04:32انا يابا
04:34انا انا يابا
04:36انا قعد يابا تحت رجلك
04:38وانا قعد
04:40اخر مرة شفته انت
04:42اخر مرة شفته بالليل قبل
04:44قبل ما يمشي بالليل
04:46قبل حتى بيق
04:48هو متعود ان هو يروح ويختفي
04:50يقعد اكتر من
04:52يتمشى ساعة في الشغل
04:54ساعات اه بيبتش الشغل ساعة كده
04:56ففي اليوم ده انت ظننت انه
04:58اه انه بره ما اتأخر بيبتش الشغل
05:00بس
05:02بنى السبارة جرب
05:04طبعا قالي كلمة دي
05:06جرب
05:08تدرك فى ردوك تي
05:10وهو كيف تكتك
05:12حتى سواء تكتك وضربته
05:14كل انا جاي بفكر ان هو
05:16متعود الشارع هنا
05:18دخلت الشارع هنا وقفين ووقفين
05:20الناس اللى فوق فيه كلهم
05:22هم هدية
05:24ما تلاقى شباك
05:26ما تلاقى شباك خلاص
05:28قلت لهم لا
05:30بيبتخبوا على جد
05:32جابني الثانى
05:34ما تسأل بي
05:36قلت له لا
05:38ما تسأل بي
05:40قلت له ما تسأل
05:42قلت له ما تلاقي شباك
05:44لو بطلت مش بيصدق
05:46قال لي
05:48انا بتاعت صاحبي
05:50مع مكانة
05:52قلت له سامير
05:54عبدالله بيخذوه تى عربية
05:56وطف عزل حق
05:58خبى عدو بيجارى
06:00وقف لها اسمها ميزة
06:02قلت له من شرطة
06:04قلت له لا
06:06قلت له لا
06:08قلت له لما تلاقي شباك
06:10قال لي
06:12دكتور
06:14قال لي
06:16خدت خدت
06:18وخدتها
06:20وقفت
06:22وقفت
06:24وقفت
06:26وقفت
06:28وقفت
06:30وقفت
06:32وهو قام حمصى
06:34وقفت
06:36وتجربت
06:38وقفت
06:40وقفت
06:42وقدزت
06:44وقدزت
06:46وقفت
06:48وقفت
06:50وقفت
06:52وقفت
06:54وقفت
06:56وقدزت
06:58وقفت